Badmode!

Panos badkläder kom ju som sagt häromdan. Jätte söta baddräkter. Det var väldigt svårt att välja vilken jag skulle ta med hem till Ofelia, så det fick bli 2 olika, och så tänkte jag att hon skulle få välja själv. Smart Elisabet! Hon ville ju ha båda självklart. Jag tog på henne båda och fick tagit några bilder, även om hon var mest intresserad av att titta på tv.


Denna baddräkt har små nyckelpigor i olika färger och vid höfterna sitter det små band med pärlor i. Självklart fastnade hon för den.


Den här är turkos och finns även i rosa. Den har små blommor och prickar. Verkligen jätte söt. Efter mycket om och men så kom vi fram till den med nyckelpigor. När jag sen skulle ta av henne den turkosa baddräkten så sprang hon iväg och ut på altanen. När jag kom ut efter henne så såg jag en pöl under henne. Gissa vad det var!?! 
"Ofelia vad har du gjort? frågade jag. "Kissat, svarade hon. Så nu har hon fixat så hon har två nya baddräkter denna sommar. Smart gjort!
Godnatt. Elisabet

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Hahahaha en smart liten tjej =) Bra tips till alla andra barn där ute =) Ha en fin dag =) Kram Linnéa

2009-04-18 @ 09:07:50
URL: http://nejaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0