Återköp!

Gomorron!!

Kul o börja dagen med ett återköp,not...men nu tar vi nya tag o hoppas på lite glada ansikten i butiken idag..

Vädret är inte riktigt vad jag hade hoppats på idag..,men kanske klarnar det upp under dagen lagom tills jag slutar. Hoppas hoppas. Här e barnens outfit för dagen:



Emmie har dalmatin topp pch stjärntights från Molo.



Här pysslas det som vanligt innan dagis.Winnie har klänning o tights från Metoo.

  

Dom ville till varje pris ha sina grodstövlar idag när det regnade ute så för att komma iväg i tid så gav jag med mig o kastade ner ett par varmare skor i en påse. Vad gör man inte för husfriden=). Speciellt på morgonen när man har lite bråttom och ska iväg! Grodstövlarna är handmålande och kostar 129:- och finns även i blått med båt motiv.

Återkommer lite senare!! 

Kram Annika♥

Kommentarer
Postat av: Anna

Vilka fina kläder ni har, måste komma och besöka eran butik snart. Ska ner från Stockholm nästa vecka! /Anna

2009-04-03 @ 11:33:03
Postat av: Sweet

Hej Tjejer !



En liten fågel har viskat i mitt öra att era jeans leggings kommer anlända 18 april (vi håller det mellan oss,ifall de inte skulle komma ; ) kramen

2009-04-03 @ 16:15:01
URL: http://sweetstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0