Anton o Casper!!

Haloj gomorron..!!

Onsdag och min lediga dag, har inte jätte mkt planerat idag. Så det blir en soft morgon med tjejorna. Ska försöka tvätta o greja lite. Sen ska vi hämta två små busungar på deras dagis, Anton o Casper. Ska bli mysigt o kaosfyllt..ha ha.
 
Det e sån skön kontrast mellan tjejor o killar ibland så jag blir full i skratt. Det är sån action på killar, dom ligger här på golvet o brottas o är olika superhjältar. Vet inte hur många gånger jag har sagt till Susanna deras mamma att :ska du inte ingripa det ser riktigt farligt ut...o hon:näe det är ingen fara låt dom hållas.. Herregud hade någon gjort dom där rambo rörelserna på mina tjejor hade väl dom lipat en vecka...Vi trodde ett tag att Emmie skulle bli våran lilla "grabb" men nja hon blir nog en riktig tjej tjej hon oxå!! Påverkas nog av Winnie just nu ivarje fall...så vi får se!



Casper i haj tröja från Ida T. Med sina tindrade ögon e det svårt att säga nej till honom...ska ni veta=) Lägger gärna huvudet på sne oxå..



Min gudson Anton i ödletröja från Mexx. Här sitter han och äter spökflingor..Får han bara hos mig. Ligger gömd i skafferiet o vips är dom framme när han kommer. Tro att man blir poppis då...=). Så han ska nog få det sen...

Skriver mera sen!! Ha en bra dag..

Kram Annika♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0